Łączna liczba wyświetleń

środa, 8 grudnia 2010

Płatek 253 - Kochać

1. Miałem piękny sen,
Pośród łąk, pól i kwiatów,
Byłaś blisko mnie,
Chce to oznajmić światu.

ref.: Już koniec łez,
I smutku też,
Bo ja jedno tylko wiem,
Kocham Ciebie.


2. Trzymaj moją dłoń,
Usiądź obok na ławce,
Przybliż swoją skroń,
Zostań przy mnie na zawsze.

ref.: Już koniec łez,
I smutku też,
Bo ja jedno tylko wiem,
Kocham Ciebie.


Mamy ciągle czas,
Aby znaleźć się,
Niech coś złączy nas,
Być przy Tobie chce, bardzo chce.

ref.: Już koniec łez,
I smutku też,
Bo ja jedno tylko wiem,
Kocham Ciebie.


3. Nie chce budzić się,
Z tego snu tak pięknego,
Bo ja kocham Cię,
Jak nikogo innego.

ref.: Już koniec łez,
I smutku też,
Bo ja jedno tylko wiem,
Kocham Ciebie.


/moje słowa do melodii z piosenki Erica Claptona - Tears In Heaven/

2 komentarze:

Jakub Ruszniak pisze...

Próbowałem usłyszeć w myślach ten wiersz do melodii Tears in Heaven. Piękne. Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

PIĘKNE:)

free counters