Łączna liczba wyświetleń

środa, 18 stycznia 2017

Płatek 475 - Brakujący Element

Życie jest jak układanka,
Zbiór tak różnych elementów,
Pojąć je to rzecz niełatwa,
Mnóstwo w drodze tej zakrętów.


Mnóstwo trudów, ciężkich chwil,
Czasem prawie nie do przejścia,
Samotności, szarych dni,
Gdy potrzeba kropli szczęścia.


Ważne żeby iść przez życie,
Los wyciągnie w końcu dłoń,
Świat się zmienia całkowicie,
Kiedy wiesz, że to jest to.


Ja dostałem taką szansę,
Teraz wiem, zdobędę szczyt,
Mam już swoją inspirację,
Moja muzą jesteś TY.


Tak cudownym orzeźwieniem,
Ciszą, szeptem i radością,
Szumem wiatru, mym istnieniem,
Nieskończoną namiętnością.


Jestem wreszcie w dobrym miejscu,
Już od życia więcej nie chce,
Wiem, że byłaś w moim sercu,
Brakującym elementem.

3 komentarze:

Ryba pisze...

Piękny wiersz.
Czy mogę go skopiować na mój profil?
Byłoby mi miło.
Pozdrawiam serdecznie Wanda

Maciej Ż pisze...

Jasne jak najbardziej tylko proszę o podesłanie linku.

Pozdrawiam.

Ryba pisze...

Dziękuję. ..♡

free counters