Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 24 stycznia 2013

Płatek 286 - Tęcza



Daleko gdzieś za oknem tkwi,
Mój bardzo tak tęskniący wzrok,
Mijają noce, mijają dni,
Kolejny pusty mija rok.


Krajobraz marzeń cichutko śpi,
Pragnienia we mnie skryte są,
Bo czasem się nadzieja tli,
Gdy myśli bodźców dodać chcą.


Lecz życie pełne niespodzianek,
Wciąż podsuwa różne sprawy,
Mi to właśnie było dane,
Bo ktoś właśnie się pojawił.


Wczorajszy uśmiech, oczu blask,
I każdy najdrobniejszy gest,
To taki Twój cichutki znak,
Że życie może stać się snem.


W nim główną rolę teraz grasz,
Od pamiętnych krótkich chwil,
Kolorów mój nabiera świat,
A piękną tęczą jesteś Ty.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Masz naprawdę świetnego bloga :)
Mam do Ciebie ogromną prośbę, może proszę o zbyt wiele, ale to bardzo ważne.
Wymyśliłam pewną akcję na moim blogu, tak właściwie cały ten blog to już jedna wielka akcja!
Jeśli zechcesz mi pomóc, albo przynajmniej się przyłączyć - obserwując, będę Ci niezmiernie wdzięczna. Wszystko jest napisane w najnowszej notce.
Mogę zmienić świat tylko z tobą :)
f-me-i-am-famous.blogspot.com

free counters