Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 5 sierpnia 2012

Płatek 275 - Ciepło


1. Kolejny smutny dzień,
     Gdy nie ma blisko Cię,
     Teraz wiem to,
     Że Ty jesteś Nią.
     Tak Nią.

2. Me serce smutne tak,
    Na uśmiech nie ma szans,
    Ciężko tak już,
    Bo nie ma Cię tu.
    Tęsknię znów.

    Ref.: Każdy wieczór jest tak pusty – znowu jestem sam,
    Widocznie los tak chciał,
    Bym w oczach łezki miał.

    Lecz ja wiem że to się zmieni – kiedy znajdę Cię,
    Jedno czego chce,
    To obok Cię mieć.


3. Wciąż w sercu czegoś brak,
    Czekam na jakiś znak,
    Więc proszę daj go,
    Czas zrobić krok,
    Zrobić ten ważny krok.

Daj proszę go,

Bo dość już mam,
Daj mi ten znak,
Daj proszę go.

     Ref.: Każdy wieczór jest tak pusty – znowu jestem sam,
     Widocznie los tak chciał,
     Bym w oczach łezki miał.

     Lecz ja wiem że to się zmieni – kiedy znajdę Cię,
     Jedno czego chce,
     To obok Cię mieć.
  

4. Bo w sercu ciężko tak,
Gdy ciągle jestem sam,
Bo moja dusza tak chce,
Kogoś przy sobie mieć,
Kogoś tak mieć.


      5. Brak mi już czasem sił,
Samotne spędzam dni,
Bo nie ma ciepła we mnie już,
Nie ma ciepła dziś już.


Ciepła tak chcę,
Ogrzej mnie nim,
Spełnij me sny,
Ciepła tak chcę. [x2]


 / moje słowa do piosenki Michaela Buble - Home /

Brak komentarzy:

free counters