Łączna liczba wyświetleń

piątek, 3 sierpnia 2012

Płatek 274 - Tęsknota

1. Oczu czar, daje mi,
Szczęścia dni,
I mnóstwo pięknych chwil.


2. Cudny tak, uśmiech ten,
Jest jak sen,
I wciąż czaruje mnie.


Ref.: W sercu żal, smutno tak,
Pustka tłamsi duszę.

Strasznie Ciebie brak,
W snach Cię tylko mam,
Serce ciągle dusi strach.

Smutek dławi mnie,
W środku tak drżę,
Że Cię nie ma teraz nie.


3. Piękna tak, jesteś tu,
Dotyk Twój,
Jest taki jak ze snu.


4. Słodkie tak, usta Twe,
Wiedzą, że ,
Ja tak pragnę Cię.



Ref.: W sercu żal, smutno tak,
Pustka tłamsi duszę.

Strasznie Ciebie brak,
W snach Cię tylko mam,
Serce ciągle dusi strach.

Smutek dławi mnie,
W środku tak drżę,
Że Cię nie ma teraz nie.

Bo ja tęsknię wciąż.

Smutek dławi mnie,
Już tak.


5. Mocno tak, przytul mnie,
Obok chcę,
Tak blisko Ciebie mieć ...


/ moje słowa do piosenki Mary Jess - Everything Can Wait /

Brak komentarzy:

free counters