Łączna liczba wyświetleń

sobota, 28 lipca 2012

Płatek 273 - Tylko Twój

1. W sercu ciągle mam,
Taką pewną damę,
Ona pierwsze skrzypce gra,
Odkąd kiedyś Ją spotkałem.


2. Piękne oczka Jej,
Jak promyki słońca,
Czuć Ją blisko siebie chcę,
Bez końca.

Wciąż tak bardzo pragnę Cię,
Że nie mogę wytrzymać ...

ref.: Chodź do mnie proszę już,
W ramiona me się rzuć,
I obejmę Cię,
Trzymać Cię przy sobie chcę,

Chce dotykać gładkich rąk,
Uciec gdzieś daleko stąd,
Świat jest w Tobie mój,
Miła jestem tylko Twój.


3. Usta słodkie tak,
Pełne namiętności,
Niech ta chwila ciągle trwa,
Dając mnóstwo mi radości.


4. Bo Ty jesteś tu,
Taka piękna cała,
Jesteś panią moich snów,
Która dużo mi dała,
Tak dużo dała.


ref.: Chodź do mnie proszę już,
W ramiona me się rzuć,
I obejmę Cię,
Trzymać Cię przy sobie chcę,

Chce dotykać gładkich rąk,
Uciec gdzieś daleko stąd,
Świat jest w Tobie mój,
Miła jestem tylko Twój.


Nie chce kończyć tego już,
Chcę Cię blisko siebie czuć,
Bo to daje straszną radość mi,
Spełniam z Tobą moje sny.

Nie chcę więcej innych pań,
Chcę być z Tobą sam na sam,
No bo dla mnie jesteś Ty,
Jesteś tylko Ty.


ref.: Chodź do mnie proszę już,
W ramiona me się rzuć,
I obejmę Cię,
Trzymać Cię przy sobie chcę,

Chce dotykać gładkich rąk,
Uciec gdzieś daleko stąd,
Świat jest w Tobie mój,
Miła jestem tylko Twój.


Wciąż jestem blisko tak,
I czekam na Twój znak,
Świat jest w Tobie mój,
Miła jestem tylko Twój. [x3]


/ moje słowa do piosenki Aerosmith - I Don't Wanna Miss a Thing /

Brak komentarzy:

free counters