Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 24 lipca 2012

Płatek 270 - Zrozumieć

1. Jest wieczór sobotni,
Mój wzrok utkwił właśnie w Niej,
I człowiek samotny,
Być przy Niej tak blisko chce.

I zrozumiałem,
Że ma to coś,
Bo bardzo tak,
Zaczarował mnie Jej wzrok.


2.Od razu wiedziałem,
Że Ona jedyną jest,
Gdy tylko ujrzałem,
Jej uśmiech i każdy gest.


I wtedy podszedłem,
Złapałem za dłoń,
I jak nigdy,
Mocno przytuliłem Ją.


I poczułem coś jak nigdy nikt,
Że, że tak bardzo chce,
Żebym poczuł mocno dziś,
Że tak bardzo pragniesz mnie, jak nigdy wcześniej.


3.Twój uśmiech uroczy,
Rozświetla blask,
A te piękne oczy,
Czarują nie raz.

Wtedy zamarłem,
Bo dziś jedno wiem,
Wiem,że miła,
Ja tak bardzo pragnę Cię.

Wiem, że miła,
Ja tak bardzo pragnę Cię.


/ moje słowa do piosenki Erica Claptona - Wonderful Tonight /

Brak komentarzy:

free counters