Łączna liczba wyświetleń

piątek, 27 lipca 2012

Płatek 272 - Być

1. Słodki uśmiech, oczka Twe,
Cudny dotyk, gładzi mnie,
Cała jesteś piękna tak,
Jak lecący w górze ptak.


2. Twoje dłonie, cichy szept,
Najpiękniejszym w świecie jest,
Móc przy Tobie ciągle być,
To jak pełnią serca żyć.


ref.: Jesteś tak jak najpiękniejszy cud,
Nic do szczęścia nie potrzeba już,
Bo Ty jesteś wymarzona,
Tak cudowna i wyśniona,
Że czasem mi oddechu brak,
Ty cudna tak.


3. Słodkie usta, miłej wzrok,
Sprawia, że tak wielbię Ją,
Ona jedna dobrze wie,
Że być blisko przy Niej chcę.


ref.: Jesteś tak jak najpiękniejszy cud,
Nic do szczęścia nie potrzeba już,
Bo Ty jesteś wymarzona,
Tak cudowna i wyśniona,
Że czasem mi oddechu brak,
Ty cudna tak.

Teraz wiem to jedno, że tak Ciebie chcę,
Że Ty jesteś tą wyśnioną - pragnę Cię,
Bo tylko Ty potrafisz szczęście dać,
Tylko Ty, tylko Ty i ja.


ref.: Jesteś tak jak najpiękniejszy cud,
Nic do szczęścia nie potrzeba już,
Bo Ty jesteś wymarzona,
Tak cudowna i wyśniona,
Że czasem mi oddechu brak,
Ty cudna tak.

Bo Ty jesteś wymarzona,
Tak cudowna i wyśniona,
Że czasem mi oddechu brak,
Ty cudna tak.

/ moje słowa do piosenki Mary Jess - Lighthouse Of Mine /

Brak komentarzy:

free counters