Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 29 października 2012

Płatek 281 - Krajobraz Z Tobą



Obraz w głowie swojej mam,
Co każdej nocy mi się śni,
Widzę ogromny, piękny sad,
A w środku sadu stoisz Ty.


Tak cudna niczym polny kwiat,
Kwitnący na nowo w każdy dzień,
Zmieniasz uśmiechem cały świat,
Sprawiając, że aż żyć się chce.


Jesteś jak Ewa w biblijnym raju,
Kusisz bez przerwy swoim spojrzeniem,
Piękna jak ogród różany w maju,
Jesteś najgłębszym moim westchnieniem.


Przy Tobie krajobraz nabiera kolorów,
Ptaki już wtedy weselej śpiewają,
Jesteś jak słowa pięknego utworu,
Co sensu pełnego muzyce nadają.


Do pełni szczęścia potrzeba mi,
By spełnił się ten cudny sen,
By pośród wspólnych z Tobą dni,
Usłyszeć słowa : kocham cię.

2 komentarze:

Mama I Zosia pisze...

:)

anulaaa pisze...

jestem pod ogromnym wrażeniem , dostrzegam wrażliwość a zarazem siłę przekazu. będę zaglądać częściej. jestem jak najbardziej pozytywnie zaskoczona . A

free counters