Łączna liczba wyświetleń

piątek, 31 stycznia 2014

Płatek 391 - Małe Szczęścia



Pod płaszczykiem moich myśli,
Kryje się tak piękny plan,
Obraz który mi się przyśnił,
W głowie teraz ciągle mam.


Wspólna przyszłość, wspólne dni,
W przytuleniu tak spędzone,
Tyle wyjątkowych chwil,
Wszystkie takie wymarzone.


Dni, poranki i wieczory,
Pełne wsparcia, zrozumienia,
Kluczem jest gdy obie strony,
Razem spełniać chcą marzenia.


Taki widok w głowie mam,
Ładny dzień gdy słońce świeci,
Dom, przed domem Ty i ja,
W tle biegają nasze dzieci.


Jest Emilia, mały Szymon,
Nie potrzeba mi już więcej,
Łzy radości twarzą płyną,
To co mam jest najważniejsze.


Nasza czwórka tak radosna,
Wszystko wkoło takie piękne,
W sercu zawsze będzie wiosna,
W Was mam całe moje szczęście.


Katarzynie.

Brak komentarzy:

free counters