Łączna liczba wyświetleń

piątek, 19 września 2014

Płatek 420 - Zaklęci



Zamykam oczy, nie chcę nic widzieć,
Zniknij nadziejo, przestań już drwić,
Co jakiś czas z czymś dobrym idziesz,
Po chwili z tego nie ma już nic.


Bez ruchu stoję gdzieś na rozstaju,
W głowie się tłoczy pomysłów sto,
Czas mi przemija na rozmyślaniu,
Samotność ciągle zabiera moc.


Gdzieś się w tym świecie znów zatraciłem,
Nie wiem co dalej, jak będę żył,
Nie jestem teraz, kim kiedyś byłem,
Uśmiech na dobre z mej twarzy znikł.


Brak mi powietrza, drugiej osoby,
Tęsknię tak bardzo, ocieram łzy,
Wiem że nie przyjdzie do mnie nikt nowy,
Bo w sercu liczysz się tylko Ty.


Teraz gdy znowu oczy me zamknę,
Marzę abyśmy tak zapatrzeni,
Razem usiedli sobie na ławce,
Zaklęci w ciszy, w siebie wtuleni.

Brak komentarzy:

free counters