Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 24 marca 2013

Płatek 288 - To Ty To Ja



Ref: To Ty to ja,
Powiedz to teraz,
Tak słodko jak nikt.

To Ty to ja,
Powiedz to teraz,
W oczy mi.

Ujrzałem Cię,
Ujrzałem śliczną tak,
Słońce w oczach Twych,
W uśmiechu piękna blask.

I kiedy Ty,
W ramionach jesteś mych,
Spokój czuje w duszy mej,
Być obok ciągle chciej.


Ref: To Ty to ja,
Powiedz to teraz,
Tak słodko jak nikt.

To Ty to ja,
Powiedz to teraz,
W oczy mi.

Bo przy mnie dziś,
Znajdziesz miejsce swe,
Spełnisz wszystkie swoje sny,
I przytulisz mocno mnie.

Spokojna tak,
Już uśmiechniesz się,
I poczujesz życia smak,
Spędzaj ze mną każdy dzień.
W ramionach.

Ref: To Ty to ja,
Powiedz to teraz,
Tak słodko jak nikt.

To Ty to ja,
Powiedz to teraz,
W oczy mi.

Kiedy jesteś obok mnie,
Blisko tak,
Kiedy czuje Twoje ciało obok tak pragnę Cię,
Więc pocałuj mnie,
Czule tak,
Żebym poczuł jak mój smakuje świat.


Ref: To Ty to ja,
Powiedz to teraz,
Tak słodko jak nikt.

To Ty to ja,
Powiedz to teraz,
W oczy mi.

Powiedz to teraz,
W oczy mi.


/ moje słowa do piosenki Lionela Richie - Say You Say Me /

Brak komentarzy:

free counters