Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 31 marca 2013

Płatek 290 - Cud



Każdy uśmiech Twój,
Każdy cichy szept,
Jest dla mnie niczym cud,
Od Ciebie.

Słodki dotyk ust,
Oczu pięknych blask,
Jest dla mnie niczym cud,
Od Ciebie.

Czułe dłonie Twe,
Każdy oddech Twój,
Dziś taki cudny jest,
Mój Skarbie.

Mądrość Twoich słów,
Dotyk Twoich rąk,
Jest dla mnie niczym cud,
Od Ciebie.

Skarbie,
To Ty jesteś dla mnie słońcem w każdy chłodny dzień,
To Ty jesteś mym uśmiechem kiedy źle,
Kiedy w sercu źle.

Chciałbym Ciebie czuć,
Znowu blisko tak,
Bo to jest mały cud,
Od Ciebie.

Jesteś Panią snu,
Jesteś duszą mą,
Bo to jest mały cud,
Od Ciebie.

Skarbie,
To Ty jesteś dla mnie słońcem w każdy chłodny dzień,
To Ty jesteś mym uśmiechem kiedy źle,
Kiedy w sercu źle.

Bo w każdy zwykły dzień,
Ja potrzebuję Cię,
Bo Ty jesteś sercem mym,
Uwielbiam z Tobą spędzać dni.

I każdy słodki uśmiech Twój,
Każdy gest Skarbie mój.

Skarbie,
To Ty jesteś dla mnie słońcem w każdy chłodny dzień,
To Ty jesteś mym uśmiechem kiedy źle,
Kiedy w sercu źle.


/ moje słowa do piosenki Scorpions - Wind Of Change / 

Brak komentarzy:

free counters