Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 25 marca 2013

Płatek 289 - Niebo



1.       Ujrzałem Cię , piękną tak,
Oczka Twe, uśmiech Twój,
Wszystko jest śliczne jak,
Mój mały cichutki cud.


Wiem że przyjdziesz dziś,
Więc będę czekał tu,
Sprawiasz radość mi,
Gdy mnie tulisz znów.

Ref.: Niebo z Tobą dziś tak piękne jest,
Jak cudowny sen.
Jesteś dla mnie najjaśniejszą z gwiazd.
Mój najcenniejszy Skarb.


2.       Więc proszę Cię przy mnie bądź,
Chcę Cię czuć blisko tu,
Słodycz ust, dotyk rąk,
Czule mnie przytul już.

Usiądź obok mnie,
Dłoń mą mocno chwyć,
Ja obejmę Cię,
Chcę przy Tobie być.


Ref.: Niebo z Tobą dziś tak piękne jest,
Jak cudowny sen.
Jesteś dla mnie najjaśniejszą z gwiazd.
Mój najcenniejszy Skarb.

Najcenniejszy Skarb …

/ moje słowa do piosenki Red Box - Brighter Blue / 

Brak komentarzy:

free counters