Łączna liczba wyświetleń

sobota, 13 kwietnia 2013

Płatek 302 - Skarbie



Spotkałem Cię,
I ujęłaś szybko mnie,
Swym urokiem niczym kwiat,
Cudowny tak.


Dotknąłem Cię,
Jesteś moim pięknym snem,
Taki czuły, prosty znak,
Niebiański tak.


Więc Skarbie dziś,
Przytulmy się,
Spełnijmy sny,
Proszę Cię.

Chodź do mnie tu,
Obejmę Cię,
Pocałuj już,
Usta me.


Przytule Cię,
Mam w ramionach serce me,
Taki mój malutki świat,
Kochany tak.

Więc Skarbie dziś,
Przytulmy się,
Spełnijmy sny,
Proszę Cię.

Chodź do mnie tu,
Obejmę Cię,
Pocałuj już,
Usta me.


Całuję Cię,
Twoje usta pragną mnie,
One mają słodki smak,
Namiętne tak.


Więc Skarbie dziś,
Przytulmy się,
Spełnijmy sny,
Proszę Cię.

Chodź do mnie tu,
Obejmę Cię,
Pocałuj już,
Usta me.


Więc Skarbie dziś,
Przytulmy się,
Spełnijmy sny,
Proszę Cię.

Chodź do mnie tu,
Obejmę Cię,
Pocałuj już,
Usta me.

/ moje słowa do piosenki Erica Carmena - All By Myself / 

Brak komentarzy:

free counters