Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 14 kwietnia 2013

Płatek 304 - Uczucie



Ujrzałem Twoją słodką twarz w ten dzień,
Twój uśmiech piękny jak noc i oczka też,
I zrozumiałem że Ty jesteś nią,
Kotku,
Jesteś Skarbem z moich snów,
Widzę w oczach blask,
Widzę słońce tak,
Bo jedno chcę powiedzieć,
Że jesteś niebem mym.
Twoje dłonie czułe tak,
Ust słodziutkich Twoich smak,
Chcę dziś szepnąć Ci do uszka,
Kocham Cię.


Spojrzałem w głębie pustej duszy mej,
Lecz zapełniłaś sobą ją, wciąż pragnę Cię,
I już wiedziałem że Ty jesteś snem,
Kotku,
Jesteś Skarbem z moich snów,
Widzę w oczach Twoich blask,
Widzę słońce w Tobie tak,
Bo jedno chcę powiedzieć,
Że jesteś niebem mym.
Twoje dłonie czułe tak,
Ust słodziutkich Twoich smak,
Chcę dziś szepnąć Ci do uszka,
Kocham Cię.


Kotku,
Jesteś Skarbem z moich snów,
Widzę w oczach Twoich blask,
Widzę słońce w Tobie tak,
Bo jedno chcę powiedzieć,
Że jesteś niebem mym.
Twoje dłonie czułe tak,
Ust słodziutkich Twoich smak,
Chcę dziś szepnąć Ci do uszka,
Kocham Cię.

/ moje słowa do piosenki Lionela Richie - Hello /

Brak komentarzy:

free counters