Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 10 kwietnia 2014

Płatek 398 - Miła Moja



1.       Cichutki głosik, usta Twe,
Namiętne, słodkie, wielbię je,
Bo każdy pocałunek jest tak cudny.
Twej dłoni dotyk czuły tak,
W aksamit jest ubrany jak,
Więc proszę chodź tu do mnie miła moja,
Miła moja, miła moja (x2)

2.       Spokojny oddech, słowo Twe,
Rozświetla każdy zwykły dzień,
Bo życie jest przy Tobie takie inne.
Ten słodki, piękny uśmiech Twój,
Jest niczym z nieba mały cud,
Więc proszę chodź tu do mnie miła moja,
Miła moja, miła moja (x2)

3.       Twych oczu pięknych jasny blask,
Co świeci niczym jedna z gwiazd,
A człowiek wtedy taki jest radosny.
Gdy patrzę prosto w oczy Twe,
To wiem że tego także chcesz,
Więc proszę chodź tu do mnie miła moja,
Miła moja, miła moja (x2)

4.       Bo kiedy mocno tulisz mnie,
To wtedy dusza cieszy się,
Bo wie że jesteś obok blisko tak.
Obecność Twoja przy mnie dziś,
Sprawia że aż chce się żyć,
Więc proszę chodź tu do mnie miła moja,
Miła moja, miła moja (x2)

5.       Jesteś moim pięknym snem,
Ty wiesz jak ja uwielbiam Cię,
Bo jesteś dla mnie taka wyjątkowa.
Kochana zostań przy mnie już,
W ramiona moje siebie złóż,
Więc proszę chodź tu do mnie miła moja,
Miła moja, miła moja …


 Moje słowa do piosenki Hallelujah ;) Tylko dla Ciebie Katarzyno :*

Brak komentarzy:

free counters