Łączna liczba wyświetleń

piątek, 26 grudnia 2014

Płatek 433 - Wrota



Zza horyzontu wyjrzało słońce,
Ogrzewa dziś tak chłodny świat,
Na morzu pragnień myśli łącze,
Patrząc jak przemija czas.


Jak wiatr do ucha cicho szepcze,
Że to co we mnie teraz tkwi,
Uczucie w świecie najpiękniejsze,
Nadziei wciąż dodaje sił.


Zanurzam się w obłoku z marzeń,
Rozmyślam o następnych dniach,
Dłoń na sercu w ciszy kładę,
Bije w rytmie Twego ja.


Chodź posłuchaj tej melodii,
Ona teraz we mnie gra,
Zobacz szczęście które rodzisz,
Gdy się zjawiasz blisko tak.


Poczuj ciepło które płynie,
Dzięki Tobie prosto z wnętrza,
Było, jest i nie przeminie,
Wciąż energią mnie napędza.


Wiesz już dobrze moja droga,
Że to wszystko jest prawdziwe,
Że na serca mego wrotach,
Jest wyryte Twój imię.

K.

Brak komentarzy:

free counters