Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 23 listopada 2008

Płatek 54 - Tęsknota

Bardzo mi bez Ciebie smutno,
Bardzo jest bez Ciebie źle,
Jakże jest tu teraz nudno,
Zrozum, że być z Tobą chce.


Chciałbym głaskać Cię po głowie,
Chciałbym objąć Cię tak mocno,
Chcę Cię wielbić w każdym słowie,
I rozmawiać porą nocną.


Mam ochotę na rozmowę,
Mam ochotę na tulenie,
Powiem Tobie jednym słowem,
Jesteś moim uwielbieniem.


Chcę Ci zawsze dawać róże,
Wchodzić na najwyższe drzewa,
Chcę być z Tobą jak najdłużej,
Dam Ci Słonko gwiazdkę z nieba.


Proszę obdarz mnie uczuciem,
Spróbuj chociaż mnie pokochać,
Obdarz mnie do serca kluczem,
Bym nie musiał w nocy szlochać.


Jesteś dla mnie najważniejsza,
To o Tobie miewam sny,
Moja miłość jest najszczersza,
Dla mnie jesteś tylko Ty.

Brak komentarzy:

free counters