Łączna liczba wyświetleń

piątek, 14 listopada 2008

Płatek 9 - Dla M.

Jesteś dla mnie bardzo ważna,
Jesteś przecież moją muzą,
Ma poezja jest poważna,
Bo Ty dla mnie znaczysz dużo.


Kiedy patrzę na Ciebie z bliska,
Jesteś piękniejsza od zachodu słońca,
Aż mnie w sercu tak cos ściska,
Chcę być z Tobą tak bez końca.


Może nie jestem za fajny,
Może nie są miłe ze mną chwile,
Proszę szansę sobie dajmy,
Przejdę z Tobą każdą milę.


Przy Tobie dobrze się czuje,
Jak owoc dojrzewający,
Jak rosnące pięknie tuje,
Jak romantyk kochający.


Bez Ciebie nie potrafię żyć,
Dla Ciebie zrobię wszystko,
Żeby z Tobą tylko być,
Aby być przy Tobie blisko.


Dla Ciebie śliczna pisze me wiersze,
Chociaż jesteś w Manastercu,
Moje uczucie najszczersze,
Bo Tyś panią w moim sercu.

Brak komentarzy:

free counters